Subject: FW: FW: (TEED-218395) Lääne-Virumaa Piira-Mõdriku kergliiklustee ehitus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 16:40:06 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Raido Tetto <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 30, 2025 3:44 PM
To: Marko <[email-masked]>; Merike Joonsaar 
<[email-masked]>; Jaanus Pärnpuu 
<[email-masked]>
Subject: Vs: FW:   (TEED-218395) Lääne-Virumaa Piira-Mõdriku kergliiklustee 
ehitus

Tere

Muudatusprojekti lepingu sõlmitajaks on vallavanem Erki Savisaar, kuid 
dokumendi võib saata minu kaudu.

Raido Tetto | ehitusspetsialist

Vinni Vallavalitsus

Telefon: +372 5855 7517

E-post :  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.vinnivald.ee/> www.vinnivald.ee

Saatja: Marko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 21. aprill 2025 17:01
Adressaat: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Raido Tetto 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jaanus 
Pärnpuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: FW:   (TEED-218395) Lääne-Virumaa Piira-Mõdriku kergliiklustee 
ehitus

Tere Merike

Suur tänu, saan nüüd rahus südamega puhata :D

Vallavanem on Erki Savisaar, kuid minu kontaktisik on Raido Tetto 
(Abivallavanem), lisan Raido kirja saajate hulka, kuna ega ma täpselt tea 
kas Raido valda ka esindab.

Raido, ole hea palun kinnita Transpordiametile, kellega muudatusprojekti 
leping sõlmitakse.

Abivallavanem: Raido Tetto,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked], 58557517

Vallavanem: Erki Savisaar,  <mailto:[email-masked]> [email-masked], 
3258650

Kõike parimat,

Marko

E, 21. aprill 2025 kell 03:23 Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere.

Alloleva  e-kirja jätkuks:  ka tehnovõrkude spetsialistil ei ole projekti 
muudatusele vastuväiteid. Saame projekti muudatusega nõustuda.

Infoks, et Transpordiamet ja Vinni Vallavalitsus on 24.05.2022 sõlminud 
jalgratta- ja jalgteega (JJT) kaasneva riigitee ümberehitamise lepingu nr 
7.1-1/22/11146-1.

Selleks, et jalgratta- ja jalgtee ehitamisega edasi minna, tuleb vormistada 
lepingu muudatus (kuna projekti muutus).

Palun Teilt lepingu muudatuse vormistamiseks valla poolse allkirjastaja 
(üldjuhul  vallavanema) kontaktandmeid:  nimi, e-posti aadress, telefon (vt 
allolev väljavõte).

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Merike Joonsaar
Sent: Wednesday, April 16, 2025 3:41 PM
To: 'Marko' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   (TEED-218395) Lääne-Virumaa Piira-Mõdriku kergliiklustee 
ehitus

Tere.

Olen projekti (teede osa) üle vaadanud ja ei näe probleeme.

Paraku on tehnovõrkude spets puhkusel ja tuleb 21.04 välja. Peaksin ka tema 
tagasiside ära ootama.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Marko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 15, 2025 10:58 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re:   (TEED-218395) Lääne-Virumaa Piira-Mõdriku kergliiklustee 
ehitus

Tere Merike!

Tahtsin uurida kuidas Piira - Mõdriku kergliiklustee muudatusprojektiga 
läheb? Mul on selline lugu, et sõidan pühapäeval 2 nädalasele puhkusele :). 
Ma natukene olen mures, et äkki on vaja suuri parandusi teha ja see satub 
täpselt ajale kui mul pole arvutit puhkusel kaasas ning ehitus jääb ootele 
minu järel. Oskate te öelda kas võib see nädal mingit otsust oodata.

Marko

On Fri, Apr 4, 2025 at 2:06 PM Transpordiameti Jira 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Teie taotlus "Lääne-Virumaa Piira-Mõdriku kergliiklustee ehitus" on töösse 
võetud ja sellega tegeleb Merike Joonsaar.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.